Simone gästbloggar!

Tja alla Isabels bloggläsare! Simone här, Isabel ville att jag skulle gästblogga så jag gör väl det. Hon är ledsen att hon inte har bloggat men hon har inte orkat o haft tid så ni få bli lite snälla som jag för jag bloggar åt henne :))) .Nej men nu ska jag bli lite social o skriva lite vad vi har gjort .Hon och jag har varit i skolan o det var ju jätte kul säger vi. Sen gick vi till Alex där vi gjorde lite saker .. Nej jag skoja men aa. Men jag ska inte berätta allt hon har gjort tänk om hon vill berätta själv? Yes yes.Men vi hörs och glöm inte att Simone blogga till Isabel sötnosen ,kyssss

  
Har ingen bild på mig och Isabel på min data så det här duger va? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0