Ja, ni vet.

Ni fattar vad jag har sagt, eller ja.
Men nu ska jag inte dra upp bah ''hej, och välkommen '' hit o dit och förklara att jag har haft tusen bloggar, utan jag fortsätter bara, där jag var sista gången! Jag kom typ nyss hem från mina kusiner, vi hade fettnajs. Innan vi skulle åka hem, så körde vi charader, fán vad roligt det var, fast lite långtråkigt eftersom man fick vänta helatiden på sij tur, och eftersom jag blir så sur så snabbt, så blev jag skitsur, men jag kom över det, Imorgon är det typ 2 matcher till, om vi förlorar första, så får vi inte spela andra.. ELLER JAG VET INTE, FRÅGA MAGNUS!!

Denna blogg ska jag försöka ha skitlänge, för jag älskar namnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0