Godmöra.

Godmorgon på er alla sötnosar.
Igår, efter skolan, var jag med killkompisar, vi skulle baka till idag, men det gick sisådär, men aa, sen vet jag inte vad som hände med det, men sen gick vi ut och spelade fotboll! Och sen hade vi inget att göra, vi kunde inte gå till Devin, för han var hos sin pappa i Skogås. Och vi kunde inte gå hem till Oscar för att hans mamma var sjuk. SÅ, där var anledningarna till varför jag inte bloggade mer igår, men jag hade ju knappt besökare, så det gick bra. eller.. va?

Idag, är det klassfest i skolan, som jag tidigare kanske nämnt? Vi ska ha musik, äta godis och dricka läsk, och sådana godsaker, vi ska ha allt detta under skoltid, exakt när, vet jag inte. Men kul kommer det väl bli. Just nu håller jag på och plattar håret. Ska gå upp o göra det sista, så kanske det kommer ett till inlägg frammåt 8. Kram.

HAHHAHAHAH, remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0