Betty falk'

Jag älskar dig, och saknar. Jag förstår inte att du flyttat ifrån mig, nu är jag ensam, ensam & liten, sure, jag har vänner, men det är du som betyder mest, det är du som är den bästa för mig, det är du som är min bästavän, det är du som är min andra halva, det är du som alltid gör mig hel. Det fattar många bitar till mitt hjärta, för att jag ska må bra igen, och jag vet vart den biten ska sitta, den ska sitta i mitt hjärta, inte i dalarna. Jag vill att du ska flytta till sthlm,eller jag till leksand, vill inte leva utan dej. Jag älskar dej betty du måste förstå, du är en av många, som har hjälpt mig att gå. Jag vill ha dig, nununu, jag önskar att du kan läsa detta, men jag har ingen aning om du vet vad min blogg heter! Jag vet inte hur bra du har det, men jag har inte så bra, jag låtsas att vara glad, men mitt liv suger utan dej, jag ler, men inutti gråter jag. Jag skriver inte ner massa klotter, orden som står här, är från din bästavän.
Jag känner att jag lever, men nu saknas en hel del.

Betty, du är så jävla vacker, du är min hjälte, min ängel, mitt allt. Jag kan fortfarande inte säga alla mina ord för dej, bara att jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: mami

Gumman.....jag får tårar i mina ögon. Hoppas ni fortsätter vara brevvänner. Nu är det bara en liten paus i att ni inte kan träffas när ni vill....

2010-10-21 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0