Godmorgon!

Var uppe med tuppen idag! Gick upp när larmet gick, altså 6.15! Men jag är hyffsat pigg idag, allt jag gjort idag är att tagit på mig en outfit & Borstat håret, men jag behöver borsta det många gånger innan skolan, för mitt dumma hår blir trasligt bara på några minuter, ÅH, BLIR GALEN :@ Ska bli helt OKEJ med skola idag, tråk med lektioner, men vännerna, och så ska ju Aurora börja i min skola, som jag nämnde, så om jag ser henne får jag troligen en bra känsla, haha. Den sötnosen ska känna sig välkommen! ♥

Nu har jag inte direkt något att prata om, ville bara få ut mig desssa 4 raderna, pluss dessa några rader, så ni får ju inte klaga! :D Men iallfall, om provet inte är idag, så sticker jag förmodligen hem till Simone & Pluggar lite, för den smartasset har fan pluggat 2½ per dag nu, gud så duktig! & Jag har inte pluggat någonting, eftersom jag fick hem fel bok HAHHAHAHA, not smartass!

Haha, love jah.

Saknar er redan. :'(♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0